16 Şubat 2013 Cumartesi

Milletvekili Demir: Yüzde 60 oyla belediyeyi alıp, başarıyı taçlandıralım




AK Parti Samsun Milletvekili Cemal Yılmaz Demir, partisinin İlkadım ilçe teşkilatının başarılı çalışmalar yaptığını belirterek, "Yerel seçimde yüzde 60 oyla belediyeyi alıp, başarıyı taçlandıralım." dedi. Partisinin İlkadım İlçe Teşkilatı'nca düzenlenen programa katılan AK Parti Samsun Milletvekili Cemal Yılmaz Demir, başarılı çalışmaların yerel seçimlerde belediyeyi almakla taçlandırılması gerektiğini söyledi. "İLKADIM'IN BAŞARISI ÖNEMLİ"AK Parti İlkadım Teşkilatı, İstişare Toplantısı'nı Çatkaya Köyü'nde düzenlenen hamsi organizasyonunun ardından gerçekleştirdi. Partililerin yoğun katılımının olduğu toplantıya Milletvekili Cemal Yılmaz Demir'de katıldı. İlkadım teşkilatının başarının önce Samsun daha sonra da Türkiye'yi etkilediğini ifade eden Demir, "Burası çok büyük bir ilçe. Elde edilen başarı Samsun'un genelini ve Türkiye'yi ilgilendiriyor. Örneğin partimize buradan yüzde 60 oy çıksa, 9 milletvekilinin 8'i seçilir. Yerel seçimlerde de çok önemli bir yer İlkadım. Bunun için teşkilatlara çok büyük sorumluluklar düşüyor." dedi. "HEDEF YÜZDE 60 OY"Parti başarısı için gece gündüz çalışılması gerektiğini söyleyen Milletvekili Demir, "Çalışmalarımızda öncelik AK Parti olmalıdır. Aday kim olursa olsun partimizin başarı için durmadan çalışmalıyız. İlkadım teşkilatı gençlik kollarından, kadın kollarına, ana kademe yöneticilerine kadar çok başarılı çalışmalar yapıyor. Bu başarıyı yerel seçimde belediyeyi alarak taçlandıralım. Bunu da yüzde 60 oy alma hedefiyle yapmalıyız. Çok gayret gösterelim ve İlkadımlı'ya iktidarın imkanlarından yararlandıralım." diye konuştu. "SEÇİM SANDIKTA KAZANILIR"AK Parti İlkadım İlçe Başkanı İhsan Kurnaz ise İlkadım'ın yaklaşık 230 bin seçmenin bulunan büyük bir ilçe olduğuna dikkati çekerek, "Sorumluluğumuz çok fazla. Yönetim kurulu üyesinden, mahalle teşkilatına kadar çok sistemli çalışmalıyız. Yerel seçimlerin hazırlığına da başladık. Sandık Yönetim kurullarını oluşturmaya başladık. Seçim sandıkta kazanılır. Sandıklarımıza sahip çıkıp, İlkadım Belediyesi'ni geri alacağız. Hepinize bugüne kadar gösterdiğiniz özverili çalışmalardan dolayı teşekkür ederim." dedi. adana yerel seçimler adana seçimler yerel seçimler adana seçimleri adana 2014 yerel seçimleri


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder